Фестивальний досвід

Основні вкладки

Катерина Спориш
19/07/2018

Анна Луковкіна, фаундерка «Всі свої», розповіла «Будуй своє» історію своєї участі у фестивалях Atlas Weekend. А також поділилася досвідом, кого запрошувати на свято та які ризики існують у бізнесі.

一 Розкажи про свій фестивальний досвід.

一 Це вже третій Atlas Weekend, і, насправді, 一 найулюбленіший проект через атмосферу та масштабність, як для фестивального ринку України, так і для ринку розваг. Адже івент-бізнес 一 ризикова справа, і варто бути сміливим, щоб цим займатися. Але круто, що в Україні є такі проекти!

一 Якщо говорити про Atlas, то за скільки часу планувала участь?

一 Ми знали ще минулого року, що хочемо бути надалі з цим проектом. Саме планування ми почали за 2 місяці.

一 На що пішли основні інвестиції у підготовці до фестивалю?

一 Цього року ми зробили спільну зону з Mastercard та Ощадбанком. Основна частина інвестицій 一 освітлення, декор, меблі, оренда, витрати на технічну команду, логістику. Ще організували так звану зону «швидка допомога». Чому та що це таке? Адже коли ти 7 днів тут тусуєшся, то в тебе завжди щось станеться: або дощ, або сонце, або холод, або спека.

一 Що запропонували відвідувачам в цій зоні «швидкої допомоги»?

一 Найнеобхідніші речі, а саме: пледи, бокали, дощовики. А ще сумки-бананки, футболки та інший одяг. Тобто ми представили такі товари, що є продовженням фестивального «луку». Забруднив одяг 一 купив футболку, забув щось 一 придбав. Та навіть захотів мейк-ап або зачіску 一 усе зробив на місці.

一 На твою думку, найголовніші ризики на фестивзалі?

一 Погода. Згадаймо, яка на нашому першому фестивалі Atlas Weekend (2016 р. — Ред.) була нереальна злива. Проте, це не завадило атмосфері самого свята. Але ми тоді всю ніч працювали над тим, щоб якось запобігти наслідкам цієї зливи, підкладали якісь коробки, пакети і таке інше. Що ще з ризиків? Форс-мажори, коли співак не приїздить на фестиваль тощо.

一 Розкажи про найбільший успіх?

一 Одного разу на «Всі свої» ми проводили алкомаркет. Тоді запросили Павла Зіброва. І разом з цим отримали 30 тис. гостей! Тому ідею з запрошенням Олега Винника на Atlas Weekend вважаю чудовою!

一 Твої прогнози щодо розвитку фестивального ринку?

一 Ми бачимо, що зростає конкуренція, люди можуть вибрати, куди їм ходити. Atlas Weekend встиг пройти за 3 роки те, що проходять фестивалі за 20, як той самий Sziget Festival в Угорщині. Саме це відрізняє українських підприємців від інших. Мені здається, що вони дуже сміливі, талановиті і не бояться ніяких перешкод.

一 На твою думку, що ще потрібно для розвитку?

一 Не треба заважати, а люди самі збудують цю країну. Мені подобається, що сьогодні бізнес переходить на безготівкові платежі. Адже на фестивалях багато іноземців, які не мають готівки та розплачуються картками. І як результат, продажі зростають.

一 Як ти вважаєш, фестиваль 一 це іміджевий чи дохідний захід?

一 Це атмосферний, драйвовий, іміджевий захід.
 

Андрій Кравець, технічний продакшн-менеджер компанії RITMO, розповів «Будуй своє», скільки людей задіяно на Atlas Weekend, скільки коштує обладнання та що заважає бізнесу. 

一 За скільки часу розпочинається планування?

一 Починається все за півроку, коли отримуємо технічне завдання. Тому що кожна сцена має свою специфіку, має бути своя декорація. Спочатку робимо креслення, моделювання, промальовування і таке інше. А потім на місці — монтаж.

一 Що найпроблематичніше у підготовці?

一 Складно спланувати все заздалегідь: деталі, нюанси. Усі процеси і запити по світлу погоджуються з учасниками за місяць, як мінімум.

一 Розкажи, скільки людей працюють на майданчику?

一 Щодня задіяні по 5-6 осіб на майданчику. Ці люди працюють по 6-8 годин. Загалом задіяні 200 осіб по локаціях Atlas Weekend.

一 Як витрачаються інвестиції?

一 Інвестиції витрачаються на покращання звуку, світла та інших параметрів. Запити з роками зростають, тому вдосконалюємося постійно. Якщо говорити про вартість обладнання, то найпростіше світлове обладнання коштує $300, найдорожче 一 десятки тисяч доларів за звукове обладнання.

一 Чи були факапи?

一 Минулого року стався невеликий факап в плані подіумів, які можна швидко і ефективно викочувати на сцену при зміні груп. Тобто їх повинно бути близько 5-6 штук, а їх не було. Для того, щоб затримки були мінімальними, ми придумали конструкцію на колесах, що дозволяє такий готовий варіант, як наприклад, з барабанами, швидко викочувати на сцену. Власне, є таймінг, по якому всі працюють, для кожного артиста є сценарій. І працівники чітко розуміють, хто за ким, в якій послідовності, і швиденько це тут готують, щоб не було затримок для наших глядачів, для тих, хто прийшов отримати емоції та драйв. Наша робота непомітна, але внутрішньо драйвова, напружена. І в той же час це — класні речі.

一 Наскільки змінюється фестивальний ринок?

一 Atlas Weekend 一 найбільший фестиваль останнім часом, що виріс з формату клубу. Багато змінилось за 4 роки існування, фестиваль стає все більшим та крутішим, як за масштабом, так і технічним забезпеченням 一 сцені, звуку, декораціях та інших параметрах.

一 Чи існують певні складнощі?

一 Роботу свою ми любимо, тому хотілося б цей бізнес в Україні розвивати. Але найчастіше розраховуємо на власні сили, вкладаємо власні кошти з тих проектів, що вже були реалізовані. Хочеться отримувати допомогу від фінансових організацій. І тоді розвиватися буде легше!

Related Terms

Не пропустити найцікавіше

x